TAG - Spoveď Blogerky

1.Koľko hodín týždenne tráviš písaním / úpravou príspevkov? Koľko hodín týždenne ?? Tak väčšinou si napíšem nejaké 4 príspevky vo pred a to ...

1.Koľko hodín týždenne tráviš písaním / úpravou príspevkov?
Koľko hodín týždenne ?? Tak väčšinou si napíšem nejaké 4 príspevky vo pred a to v sobotu alebo nedeľu a potom cez týždeň ich už iba upravím a pridám :) Takže v sobotu nejaké 3 hodinky :)

2.Utrácaš alebo šetríš?
Utrácam :) ale od teraz šetrím na Londýn :)

3.Kedy je pre teba najjednoduchšie blogovať?
Keď mám nápad na článok .. už všetko nafotené a upravené :)

4.Čo ti robí písanie za počítačom pohodlným?

Pohodlné sedenie alebo ležanie s nápojom :) xixi


5.Aký je tvoj najhorší make-upový / vlasový zlozvyk?
Krútenie vlasov jednoznačne :D


6.Akým citátom by sa podľa teba mal svet riadiť?
Keď sa budeš smiať bude sa s tebou smiať celý svet, keď budeš plakať budeš plakať sám. :)-Bob Marley

7.Ako dlho ti trvá každodenné vychystanie von?

30-20 min. :D 


8.Kto je tvoj obľúbený blogger?

Linda Taylor, Mariana,Bethany, Zoella, Meredith, Bari, Terka, Radka, Danyshe, A cup of style, Teri, Gogo .. 

9.Ktorý blogger by si zaslúžil oveľa viac čitateľov, ako má?
Linda Taylor určite je skvelá bloggerka no ale na Slovensku sa čitatelia získavajú ťažko veľmi ťažko :)


10.Na ktorú vec sa tešíš v ďalšom roku?

Londýn :3 ♥

11.Ako dlho ti trvá pripraviť príspevok?

40 min. :) A keď nejaký tag alebo iba niečo napísané tak 20 min. :)


12.Máš na sebe teraz nohavice, alebo pyžamo,tedpláky?
Pyžamo :DD

13.Na čo si najviac hrdá vo svojom živote?
Na to že som Belieberka... Tento fakt by som nikdy nechcela zmeniť .. Bolo to moje najlepšie rozhodnutie :3 Justin je najlepší idol :3 

You Might Also Like

9 komentárov

  1. pekný tag :)
    už som ťa followla ;)

    http://fashionandbeautybylm.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som rada, že nie som jediná, ktorá sa chystá vše polhodky :D Už ťa sledujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. okey :) aký máš blog aby som aj ja teba vedela sledovať :)

      Odstrániť
    2. www.smajlo.blogspot.sk alebo klikni TU

      Odstrániť
  3. A to som si ja myslela že mi to dlho trvá, ale ako to tu čítam nie som jediná ktorá trávy 20-30 minút chystaním sa :D Inak skvelý tag a máš krásny blog, veľmi sa mi páči. ak chceš môžes sa ísť pozireť na ten môj. http://nalensworld.blogspot.sk/
    AnLen

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :3 Ani nevieš ako si ma potešila :)

      Odstrániť
  4. super tag :) V niektorých vecoch sme si podobné napr. aj v tom že som tiež belieberka ♥ :)

    btw. followneš ma späť? :)
    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júúj :3 belieberka ♥ :) ou jasné follownem ťa :)

      Odstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network