Avril Lavigne's Fragrance Forbidden Rose - Recenzia

Ahojte baby. Po ťažkom víkende a ešte ťažšom dni v škole sa vám opäť ozývam. A to hneď s treťou sľúbenou recenziou na parfém. 1. -  T...






Ahojte baby. Po ťažkom víkende a ešte ťažšom dni v škole sa vám opäť ozývam. A to hneď s treťou sľúbenou recenziou na parfém. 1. - TU !! 2. - TU !!. A dneska konečná posledná recenzia na parfémy. A potom prejdeme na recenzie výrobkov Oriflame ktoré už dlhšie testujem. Ale o tom neskôr. Takže v dnešnom článku som sa vám rozhodla ukázať moju 3. najobľúbenejšiu voňavku. Jasné ako ste si už stihli prečítať jedná sa o voňavku Avril Lavigne - Forbidden Rose. 

Čo sa o nej píše ? Zloženie vône Forbidden Rose tvorí svieža zmes ovocných, kvetinových a drevitých tónov, ktoré sa prelínajú, aby spolu vytvorili odvážnu a energickú kompozíciu. Vôňa Forbidden Rose ožíva ako rozprávka s predstavou fantázie a vznešenosti. V úvode vás očarí, potom vás upúta romantickým srdcom a na záver vás zahreje šťastným koncom. Vôňa sa otvára zakázaným ovocím, červeným jablkom, ktorého akordy zvýrazňuje chutný žltý melón. Príbeh pokračuje s tónmi bieleho lekna v srdci, ktoré dodávajú vôni krásu a čistotu. Základ vyžaruje hrejivú vanilku a tóny sladkých praliniek. Objavuje sa tu hlboký drevitý akord, ktorý uzatvára tento úchvatný príbeh. 

Kúzelná vôňa Avril Lavigne Forbidden Rose je stvorená pre moderné princezné. Ich príbeh je opradený tajomstvom. Rozprávkové dobrodružstvo sa odohráva počas hľadania stratenej čiernej ruže. Tento záhadný kvet je čarovným talizmanom, ktorý dodáva ženám a dievčatám mystickú auru silných, a zároveň krehkých bytostí. Hrdinky napĺňa odhodlaním a odvahou, aby išli svojou vlastnou cestou aj napriek prekážkam, ktoré sa im do nej postavia. Tieto prekážky symbolizuje ostnatý drôt, ktorým je Forbidden Rose obkolesená.

Zloženie : 

Hlava

jablko, broskyňa

Srdce

ruža, lotos

Základ

santalové drevo, vanilka, pralinka

A Čo na to ja ? - Píše sa tu ,že vôňa je ako stvorená pre "moderné princezné" a aj keď som týmto spojením bola prekvapená majú pravdu. Nádych vône vás naozaj odoženie do rozprávky kde si vy môžte vybrať ako prebieha a ako skončí. Len vy si môžte stanoviť svoju osobnosť. A táto zmyselná sebaistá vôňa v tom určite napomáha. Voňavku som dostala za vysvedčenie ešte minulý rok. A musím povedať ,že zatiaľ sa mi z nej vyničila polka. Vôňa je fakt oslňujúca. A nemienim sa jej vzdať. 

Vzhľad - Keď uvidíte krabičku hneď sa usvedčíte o tom ,že táto vôňa bude iste trošku dramatickejšia. Keďže na nej uvidíte tŕnistú ružu. Taktiež by to mohlo znázorňovať ženské srdce. Nie je také ľahké sa do neho dostať. Voňavka má vrchnáčik ruže. Čo u mňa robí veľké +. Nie je veľmi prečačkaná. Ale aj úplne jednoduchý dizajn vie ohúriť. 5/5 
Vôňa - Ako som už písala vôňa je najdôležitejšia vec. A tak ako som si aj myslela keď som ju zbadala nesklamala. Cítite sa pri nej odvážnejšia , sebavedomejšia a máte pocit ,že s touto vôňou sa vám všetko vydarí . Myslím ,že je to vôňa stvorená pre "mladé  moderné princezné". 5/5
Konzistencia - Konzistencia je pri voňavkách taktiež veľmi dôležitá. A táto voňavka túto úlohu spĺňa priam fantasticky ! Perfektne sa udrží od 6 rána až do 6 večer. Pretože ešte aj keď sa sprchujem tak ju na sebe cítim. Týmto si ma fakt získala. Taktiež si nemusím na seba vyliať celú voňavku v pohode stačia 2 streky. 5/5 
Cena - Keďže ja mám 30 ml voňavku. Stála ma : 20,20. Na to ,že sa tak skoro neminie. Vôňa je perfektná a konzistencia ešte lepšia. Tak si myslím ,že cena je úplne že WAU. Inak asi najlepší e-shop na voňavky s najlepšími cenami : www.parfums.sk. Inak objednávajte TU 
Celkové hodnotenie : 5/5* 

A čo na to ľudia ? 
1. Je veľmi príjemná a zaujímavá vôňa. Momentálne moja najobľúbenejšia.


2. Toto je najlepšia vôňa akú som kedy mala používam ju v jednom kuse :)






Tak a nakoniec komu sa nechce čítať moje keci nech už nečíta. 
Strašne ďakujem za 55  odberateľov ♥ Viem ,že som sľúbila giveaway za 50 odberateľov ale dám ju až za 10 000 pozretí na blogu. Ďalej v poslednej dobe sa mi strašne nechcelo pridávať články ale keďže táto recenzia ma dosť súrila tak je tu. Mám strašne veľa nepublikovaných článkov ,ale Bohužiaľ budete si musieť počkať. Ďalej ma ešte čaká dosť písomiek a večer strávený pri fyzike a geografii a to som nespomenula matematickú a biologickú olympiádu + literatúra riaditeľský test. Ouu už iba napísať to je veľa nie ešte sa to naučiť Upps. Help me please ♥ Ak som sa nezmienila ďakujeeeem ľúbim vás ♥ 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Věřím, že voní hezky, musím ji někde očuchat :-)
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už jsem o ní několikrát slyšela a nemít parfémů celou polici, hned si ji běžím koupit :) Ale určitě na ní i u mne jednoho dne dojde, vážně mne láká ;)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network