Cosmetics Tag

Hey Brother,Sister :3  Dnes som si pre vás pripravila Kozmetický Tag dúfam ,že sa vám bude páčiť. Fú konečne doma z tej mučiarne:) So...



Hey Brother,Sister :3  Dnes som si pre vás pripravila Kozmetický Tag dúfam ,že sa vám bude páčiť. Fú konečne doma z tej mučiarne:) Som sa dozvedela ,že kamarátka bude tento týždeň normálne doma lebo je chorá čo neni symulant jeden -,- takže sa môžem unudiť k smrti -,-  FUCK ! Inak v stredu ma čaká riaditeľský test z litiky (nezvyk čo ?) Držte mi palce :3 ♥ Uvidíme sa až po teste prajem krásny týždeň.

1.Ako často si za deň čistíš pleť?
Pleť si čistím raz denne a to pred spánkom. Alebo hneď po sprche.

2. Aký máš typ pleti?

Mám Normálnu pleť.

3.Ktorý produkt momentálne používaš na odlíčenie/čistenie pleti?

Na odlíčenie používam odličovaciu vodu od dermacolu. A na čistenie používam čistiaci gél od Oriflame a som spokojná :) Ale určite by som v budúcnosti chcela siahnuť po bioderme.

4. Používaš peeling?

áno :) 1 krát týždenne

5. Aký pleťový krém používaš? 

Od Nivei. 

6. Máš pehy?
Ja a pehy?Ale kdeže.

7. Používaš očný krém?

Očný krém ? priznám sa ,že už viackrát som si ho chcela zakúpiť. Ale momentálne nepoužívam.

8. Aký make- up momentálne používaš?

Moja pleť vypadá dobre aj bez make-upu (áno viem samochváľa smrdí) Ale naozaj nepotrebujem nosiť žiadny make-up iba krycí krém keď sa mi niečo vyhodí. Ale keďže ja mám pleť po mamine mám ju skoro bezchybnú. (Dúfam ,že som to nezariekla  :D )
9. Aký máš farebný tón pleti?
Taký nude. 

10. Čo si myslíš o umelých riasach? Používaš ich?

Nepoužívam špirálu keďže mám dostatočne dlhé a čierne mihalnice. Každý si myslí ,že som si ich maľovala ale oni sú prirodzené. Takže nie nepoužívam umelé riasy. A myslím si ,že je to divné ako áno niektorým babám čo si to VEDIA dávať to ide ale tie čo nevedia tak to je katastrofa! 

11. Vedela si, že by sa mala špirála meniť každé 3 mesiace?

Fú no tak o tom som fakt nevedela mne špirála vydrží aj 3 roky nieto meniť ju každé 3 mesiace. Ako som sa zmienila ja ich nepoužívam ani nepotrebujem. 

12. Akú značku špirály momentálne používaš? 
Nepoužívam každodenne ale možno raz za 2 mesiace od Oriflame.

13. Používaš podkladovú bázu pod make-up?

Nie

14. Používaš podkladovú bázu pod očné tiene?

Nie

15. Myslíš, že vyzeráš dobre aj bez akéhokoľvek make-upu?
Už som sa o tom zmienila. Myslím :D

16. Hodí sa ti červený rúž ?
Myslím ,že áno. Hodí. 

17. Akú značku balzámu používaš ?? 
Od Oriflame Essentials a nedám naň dopustiť. 

18. Používaš lesky na pery ? 
Ako kedy.

19. Akú voňavku používaš ?
Od Avril Lavinge ,  A Justin Bieber - SOmeday a taktiež Lanvin- Paris to sú topky 

Prajem krásny zvyšok dňa

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Tu pleť a řasy ti závidím :) Já se svou průhledností s červeným nosem a flekatostí plus světle rezavými řasy prostě bez řasenky a makeupu nedám ani ránu :) Držím palce na test ;)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network