Random Photos

Ahojte baby. Dlho som takýto článok nedávala a mne sa nahromadilo celkom veľa fotiek ktoré by som vám chcela ukázať tak milovníci fotiek...



Ahojte baby. Dlho som takýto článok nedávala a mne sa nahromadilo celkom veľa fotiek ktoré by som vám chcela ukázať tak milovníci fotiek máte sa na čo tešiť :)

 1. - Krstinky. Darček som vyberala ja :3 
 2. 4. - moje lásky ♥
 3.  Ready to school


1. Pozerám si Never say never ♥
2. Nový super bloog !
3. Zbierame maňušky
4. Takto to vypadá keď idem na olympiádu ˇˇ 



1. Beháme ♥
2. Vo výťahu u kožnej :D
3. Očakávajte spúšť recenzii
4. Kostol



1. Chorá som chorá :D teda bola 2 hodiny :D 
2. Tučniaky sú sexii ♥
3. Ja som len gumi macko a chutím veľmi sladko
4. Umelecká fotka do súťaže



1-4 Stokujeme vonku :D


1. Zdravím vás ja a Justin (Macko)
2. Ešte zo ZOH
3. 4. prechádzka

Okey teraz sa s vami lúčim úplne zmorená (Aj keď v tej škole nič nerobíme furt som unavená WTF?) a je mi stráášne zle. Skombinovala som Maršmelo :DD neviem jak sa to píše stiksi chipsy a kofolu dokopy a za tým dala hojdačku. Okey teraz sľubujem ,že to už nikdy neurobím. Prajem krajší Piatok ako mám ja. A ešte krajší víkend 




You Might Also Like

6 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network