TAG: Get to know me

1. Máš prostredné meno ? Prostredné meno ? Prostredné meno nemám .. Ale chcela by som mať :3 2. Aké jazyky ovládaš ?  Základ j...




1. Máš prostredné meno ?
Prostredné meno ? Prostredné meno nemám .. Ale chcela by som mať :3


2. Aké jazyky ovládaš ? 
Základ je rodný jazyk takže slovenčina. Myslím ,že trochu Čeština :D A jasné jazyky zo školy Nemčina a Angličtina.


3. Aká si vysoká 
Vysoká asi 159 cm. 


4. Aká je vaša farba očí ?
Moja farba očí je hnedá :) 


5. Aká je tvoja obľúbená farba ?
Medzi moje obľúbené farby patria : Fialová, Modrá , Čierna 

6. Máš nejaké súrodenca ?
Áno mám :3 Sestru 

7. Už si vyštudovala strednú školu ?
Nie. Ešte som na základke.

8. Aké je tvoje obľúbené zviera ?
Obľúbené zviera ?? :D Pes alebo Panda.

9. Aký je tvoj obľúbený nápoj a jedlo ? 
Tak obľúbených jedál je asi veľa. Pizza, Špagety , Halušky :DD 
A obľúbený nápoj Vinea ♥

10. Aký je tvoj obľúbený film ?
Obľúbený film ? Posledná Pieseň ♥

11. Aký je tvoj obľúbený obchod ?
Gate 

12. Aký je tvoj najobľúbenejší song momentálne ?
Timber

13. Aká je tvoja obľúbená kniha ?
Džínsový denník

14. Aký je tvoja obľúbený sviatok ?
Prekvapenie ? ani nie :D VIANOCE ♥

15. Aký je tvoj najobľúbenejší kúsok z kozmetiky a módy (oblečenie,doplnky..) ?
Tak kozmetika - Voňavka
Oblečenie - Svetríky

16. Máš nejaké obľúbené vône ?
Vanilka ♥

17. Aké sú tvoje koníčky? 
Tak volejbal, Klavír, Blog, Hudba ♥

18. Aká je tvoje šťastné číslo ?
6 :3

19. Si alergický na niečo ?
Nie na nič ... Našťastie

20. Čo ťa inšpiruje ?
Momentálne všetky blogerky a vlogerky. A justin ♥

21. Ktoré sú tvoje najobľúbenejšie Bloggerky/Vloggerky?

Na 1. mieste je u mňa  najúspešnejšia americká vloggerka/bloggerka/modelka.. Bethany Mota  :)
Na 2.mieste (ale o nič menej dôležitom)  Meredith Foster
No a na 3. mieste mám Acacia Brinley 

22. Aké je tvoje obľúbené ročné obdobie ?
Leto ♥
23.  Čo je prvá vec, ktorú si všimneš na ľuďoch ?
oči ♥

24.  Čo chceš byť, až vyrastieš ?
herečka ?? :D

25. Ak by ste mohli žiť kdekoľvek na svete, kde by to bolo ?
LA ♥

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Přijde mi, že toho máme dost společnýho :D Třeba tu Bethany...ona je úžasná :D A taky mám dost ráda Gate :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej dosť pekný článok asi začnem na blogu tiež písať Tagy :) Inšpirovala :))
    Pozývam ťa na môj blog :)
    http://callmegiraffe.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network