Today Mini Haul

Ahojte baby. Takže víkend nám prešiel a prišiel Pondelok možno by som povedala ,že Pondelky nenávidím (Čo nenávidím). Ale dnes konečne d...



Ahojte baby. Takže víkend nám prešiel a prišiel Pondelok možno by som povedala ,že Pondelky nenávidím (Čo nenávidím). Ale dnes konečne dorazil balíček z Parfums.sk a taktiež predvolanie do programu PEER kde s Mišou a Vandou chodím. Môžem povedať ,že po 4 mesiacoch konečne. Akurát ,že miesto stretnutia budeme asi 2 hodiny hľadať lebo fakt netušíme kde to je. Ale s5 k téme. Keď som prišla domov so školy sprevádzala ma Miša išla si po zošity. Tak ma doma čakal balíček od Parfums. Konečne  ♥. No takže dorazili : Telový sprej Victoria Secret Strawberries&Champagne Vonia úžasne až mi je ľúto dať ho mamine na narodeniny, L´ORÉAL Proffessionnel Paris - Šampón na suché a poškodzované vlasy ktorý sa chystám hneď dneska vyskúšať , kefa Tangle Teezer o ktorej som si myslela ,že bude väčšia ,ale nevadí aj tak je dokonalá ♥ A nakonci nákupu som si mohla vybrať z dvoch darčekov oby dva boli určené pre mužov ,ale však čo dám ocovi. Ja som si vybrala dve vzorky parfumov popravde ani neviem aká bola tá druhá možnosť. A môžem zhodnotiť ,že všetko vypadá tak úžasne recenzie určite čakajte neviem kedy ale čakajte. Jo a prišla mi otázka prečo si na fotky dávam linky blogu. Ja som o tom písala ,že fotky mi kradla jedna blogerka teda neviem či aj ďalšie ale jedna áno. Ja som ju na to upozornila a robila to ďalej tak som sa rozhodla pridávať na ne linky na blog. A nakonci vám priložím aj dve fotky z pozerania hororu o ktoré ste si písali :O Nechápem prečo ,ale keď ich chcete :) Ja bežím na klavír. Prajem krásny zvyšok dňa 












Pozrite kto na mňa dával pozor kým som fotila ↑

Fotky zo včera : 






You Might Also Like

1 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network