Tag

Ahojte baby po dlhej dobe prinášam TAG. A to výnimočný. Pretože toto sú vaše najčastejšie otázky na mňa. Tak teda poďme na to. Dúfam ,že vám...

Ahojte baby po dlhej dobe prinášam TAG. A to výnimočný. Pretože toto sú vaše najčastejšie otázky na mňa. Tak teda poďme na to. Dúfam ,že vám aspoň trošku priblížim môj každodenný život. Inak bolo to písané véľmi dávno tak aby ste neboli prekvapený ! Onedlho článok new in. Máte sa na čo tešiť. Prajem krásny zvyšok dňa


1. Na aký koncert by si chcela ísť ? 
Takže keďže som belieberka tak je vám to asi jasné :) ale taktiež na Sel, Miley. 

2. Do akej zemi by si sa chcela pozrieť ? 
wuhá. Je ich strašne veľa ale s kamoškou máme plán ísť do Španielska :3 Taktiež LA, Mexiko. 

3. Splnila si si nejaký veľký sen ? 
Áno. Idem do Londýna :3 

4. Ako vidíš svoj život v budúcnosti ? 
Veľa náhladov do budúcnosti nemávam. Ale keď už mám tak si skôr snažím vybrať vhodnú strednú. Ale stále som na ňu neprišla. Takže na toto vám bohužiaľ neodpoviem

5. Čo ti blogovanie dalo ? a čo vzalo ? 
Dalo ? - Veľa nových ľudí. Spoznala som veľa perfektných ľudí. 
Vzalo ? - Myslím ,že už nemám také súkromie. Ale s tým musíte rátať keď začínate blogovať. 

6. Nakupuješ v  zlavách ? 
A kto nie ? 

7. Odpovedáš otázkou ? 
A nie ? 

8. Máš najlepšiu kamarátku ? ako dlho sa poznáte ?? 
áno. Už viackrát zmienená Miša. Nejakých 10 rokov. 

9. Akú hudbu počúvaš ? 
Haha rôznorodú. Jasné ,že favorit je JB ♥

10. Čo robíš vo svojom voľnom čase ? 
Klavír, Volejbal, Kamaráti, rodina

11. Snažíš sa žiť zdravo? cvičíš ?
Jasné ,že sa snažím. Dá sa povedať ,že áno. Volejbal + každý druhý deň behám

12. Aké to je byť krásna (prosím odpovedz)
Túto otázku by som sem ani nezaradila kebyže tam nie je to prosím odpovedz. Ja som krásna ? myslím ,že aj ty si krásna. Každá baba je pekná v niečom inom. 


13. Koľko času tráviš pri blogu ? 
Tak príspevky väčšinou píšem každý druhý deň. Väčšinou ich mám nejak o 5 viac a postupne ich publikujem. Ale vždy keď príde nový nápad snažím sa ho uplatniť čo najskôr aby mi nevyfučal z hlavy. Ale keď to mám tak zrátať tak dokopy s ním možno strávim jeden deň v týždni. 

14.  Zažila si niekedy moment keď si mala fakt strach o svoj život ? 
A kto nie. V najbližšej dobe strašne veľa krát. Napr. Keď sme boli o 8 večer na poli a vraj tam bol diviak. Jasné ,že my kravy sme bežali rovno krížom cez pole. Nechcite vidieť tie topánky potom. O dva dni sa zistilo ,že to bol konár nie diviak -,- 

15. Aký máš názor na cigarety a marihuanu ? Skúsila si niekedy ? 
Cigarety - Hnus zbytočne vyhodené peniaze. Kto neskúsil ? Skúsila ale bola to asi najväčšia chyba a vôbec nechápem čo na tom niekomu chutí
Marihuana ? - zbytočné škodenie zdraviu. Keď šťastná som aj bez nej tak načo ju brať ? Neskúšala ani neskúsim 

16. Máš prísnych rodičov?
Jasné ,že v niektorých veciach áno. Ale dá sa s nimi spraviť kompromis takže je to tak pol na pol. Ale sú najlepší rodičia na svete ♥

17. Nakupuješ v sekáčoch ? 
Po pravde v sekáči som nikdy v živote nebola. 

18. Zmenila si sa od kedy si bola malá ? 
Rodičia aj všetci naôkol hovoria ,že nie. Som vraj taká istá. Ja si myslím ,že v niečom áno. Každý časom dospie a začne sa venovať iným veciam ako v detstve. 

19. Ako berieš školu ? 
Podľa mňa ťa život naučí viac ako škola. Ale je to súčasťou života a snažím sa zvládať ju aby som sa v živote uplatnila. Je jasné ,že každý má so školou nejaké problémy. Ale treba vedieť hodiť veci za hlavu. 

20. Čo ti pomáha keď si v depresii ? 
Bola som 2 dni po sebe. Určite pomáha vyrozprávanie sa niekomu. Jak jeden múdry človek povedal musíme sa naučiť splachovať zo seba zbytočnosti v živote ich bude ešte veľa. Taktiež prechádzky :3. A taktiež pomáha vyplakanie sa. Určite si poplačete pri : Kelly Clarkson - Because of you Kali - Pamätáš , Christina Peri - Human. 

21.  Čo robíš ? 
Pozerám OTO. Práve prekladali slovíčko SWAG a preložili ho ,že swag má majk spirit. Uznávam má. Ale Najväčší SWAG Má Justin ♥ 

22. Máš domáce zvieratko ? 
Jasné. Pes - Nela, Mačka - Ciro teda dúfam ,že je ešte nažive -,- 

23. Najobľúbenejší príbeh na Wattpade ? 
Takže. Best Forever - Danger Love 
Najlepší - Irresistible. 

24. Poznáš nejakú významnú osobnosť ?
Ja ? Prosím vás. Nie nepoznám. 

25. Aké vysvedčenie si mala na pol roku ? 
Samé jednotky :3 

Tak dúfam ,že ste sa o mne aspoň čo to dozvedeli. Prajem pekný deň. 

You Might Also Like

1 komentárov

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network