Bez čoho neprežijem deň?

Ten názov som vymýšľala asi hodinu. A stále neviem či to tak môžem nechať. Ale nechávam to tak a prejdime k článku. Keď som sa dnes zamýšľal...

Ten názov som vymýšľala asi hodinu. A stále neviem či to tak môžem nechať. Ale nechávam to tak a prejdime k článku. Keď som sa dnes zamýšľala aké články vám napíšem dospela som k záveru ,že napíšem článok o veciach ktoré používam každý deň a svoj deň si bez nich neviem predstaviť. 


Vlastne sa to z časti delí na tri skupiny : 
1. krémy
2. Parfémy
3. Okuliarky/Kefu/Balzám



Idem z ľava do prava
1. - Detský olej - niekedy ho používam miesto krému na ruky. Haha a tá vôňa ♥ 
2. - Krém na ruky - Coop jednota ♥ to je kvalita ♥ 
3. - Krém na nohy - Neutrogena
4. - Krém na exém - Veľa z vás sa ma pýtalo aký používam ale bez lekárskeho predpisu ho nezoženiete takže navštívte kožnú :/ 
5. - a telové mlieko pre suchú pokožku - môj prípad


Antiperspirant - ktorý by nemal chýbať žiadnej babe
Telový sprej od Victoria´s Secret recenzia : tu !!
A voňavka Justin Bieber Someday ♥ recenzia : tu !!


Kefa - Tangle Teezer - recenzia : Tu !!























Okuliarky : New Yorker
Balzám : Labello
Lesk - Oriflame 

Tak bez čoho si svoj deň neviete predstaviť vy ? budem rada ak my zanecháte vaše komentáre ♥ 

+ mám na vás jednu veľkú prosbu tý čo ma nemáte v priateľoch tak si ma pridajte na fb : TU !!!

You Might Also Like

4 komentárov

  1. krem na ruky je velmi dobry z jednoty ale ten obal sa mi páčil čo bol predtym:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem aký bol predtým :/ Ale tento je úplne super

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network