Haul Marec-April

Ahojte :) Takže konečne sa mi podarilo nafotiť a upraviť haul a konečne sa aj dotlačiť k napísaniu tohto článku. Veľmi sa mi do toho nec...



Ahojte :) Takže konečne sa mi podarilo nafotiť a upraviť haul a konečne sa aj dotlačiť k napísaniu tohto článku. Veľmi sa mi do toho nechcelo a ani by som to nenapísala keby ste si to nežiadali. Takže vopred hovorím neberte to ako vychvaľovanie. Niektoré ceny si už presne nepamätám takže budem písať ceny približné im.  Takže rovno prejdeme k článku :) 

Oblečenie : 
                                          H&M 10€


Čierne - Gate 10€
Sivé - H&M 5€


Terranova - 5€
Terranova - 10€


H&M 10€



Terranova - 10€

New Yorker - 30€  3€ (zlacnený o 27€) 

New Yorker - 13€

?? 

Doplnky/Kozmetika

Tangle Teezer - 10€
Loreal šampón- 6€
Victoria´s Secret - 10€


Náhrdelník - 6€
Náramky - 3€

New Yorker - 5€

Čelenka Gate - 5€
Gumička mašlička- 2€ Gate
Gumička - 2€ H&M 

Star - 3€
Biely - 2€

Miss Sporty - 2€
Oriflame - 2€




You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ty laky vypadaj úžasně :O ... A líbí se mi i ta košile z Terranovy.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá sukňa je skvelá :) a na laky z kolekcie Stars som pokukovala už dlhšie ale ešte som sa nedonútila si ich kúpiť :D priateľ mi nadával, že mám lakov veľa a takýto mi už netreba :D

    www.its-only-about-you.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie laky sú úžasné ♥ Ale ťažko sa odlakúvajú no asi ich jediná chyba :)

      Odstrániť
  3. to ričko never say never je úžasné :))

    http://julca-fashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network