Recenzia - Bruno Banani - Magic Woman

Ahojte :) Tak po dlhšom čase sa vidíme opäť s recenziou. A tentokrát si čestné miesto u mňa spravila voňavka od Bruna Bananiho - Magic Woman...

Ahojte :) Tak po dlhšom čase sa vidíme opäť s recenziou. A tentokrát si čestné miesto u mňa spravila voňavka od Bruna Bananiho - Magic Woman. Takže si článok užite :) 


Čo sa o nej píše ? : 
Bruno Banani Magic Woman je zmyselná ovocne kvetinová vôňa, ktorá stelesňuje magickú príťažlivosť ženskej krásy. Otvára sa sviežo a pritom elegantne kombináciou tónov vodného melóna, fialky, mučenky a červených ríbezlí. Postupne prechádza do opojnej zmesi jahôd a konvalinky. Zmyselnosť parfému Magic Woman dodávajú santalové drevo a pižmo, ktoré tvoria jeho základ.
Buďte provokatívna, krásna a jedinečná rovnako ako flakón, do ktorého je parfém Bruno Banani Magic Woman ukrytý. Fialová farba evokuje magickú príťažlivosť, ktorú dokresľuje tvar flakónu pripomínajúci zvodné ženské krivky. Vôňa Magic Woman je určená pre ženy, ktoré sa neboja flirtovať a ukázať svoje ženské zbrane.
Parfém Magic Woman je vhodný na každú príležitosť, keď chcete byť zvodná a sexy. Okúzľujte vaše okolie, zapôsobte na každého muža a zanechajte nezabudnuteľný dojem. Vďaka vôni Bruno Banani Magic Woman budete hviezdou večera plného vzrušenia a vášne. Provokatívna, zmyselná a prirodzene krásna vôňa parfému Magic Woman nenechá žiadneho muža chladným.

Zloženie: 

Hlava

červené bobule, melón, mučenka, fialka

Srdce

konvalinka, jahoda

Základ

pižmo, santalové drevo

Wau :D Tak toto sú fakt silné slová na ňu .. 
Čo na ňu hovorím ja? :
Píše sa tam ,že vôňa je určená pre mladé baby čo sedí úplne do bodky. Na moje prekvapenie si novú vôňu všimlo viac ľudí a všetci ju pochválili. Na výdrž sa sťažovať nemôžem pretože si myslím ,že je celkom dobrá aj keď by mohla vydržať aj dlhšie. Vôňa je super. Ale však je tu jedno ale... Hnevá ma na nej ,že za mesiac som z nej minula už polku! Polku .. Ja čo parfémy neminiem ani v priebehu 2 rokoch no .. 
Vzhľad - Bohužiaľ krabičku v ktorej bola zabalená som vám odfotiť nemohla keďže som ju vyhodila :/.. Haha teraz sa sama na sebe smejem no. Avšak na webe ktorý vám dám nižšie si ju môžte obzrieť. Je to fialová krabička. Všetky voňavky od Bruna Bananiho majú taký Crazy vzhľad takže ani táto nie je výnimka. Celá je zladená do fialova. Keďže je Fialová moja obľúbená farba tak mi to nevadí.. Ale niekto by si mohol myslieť ,že tej fialovej je tam až príliš...  5/5 
Vôňa -  Ako som už písala vôňa je najdôležitejšia vec. A tak ako som si aj myslela keď som ju zbadala nesklamala. Cítite sa pri nej odvážnejšia a sebavedomejšia. Keďže vône veľmi neviem opisovať tak to už nechám. 5/5
Konzistencia - Konzistencia je pri parfémoch tiež veľmi dôležitá. Takže môžem povedať ,že úlohu spĺňa celkom dobre. Vydrží nejakých 5-6 hodín. Ale oproti ostatným mojím voňavkám sa porovnať nedá no... Ale inak je to celkom dobré. 4/5
Cena - A ďalším hlavným faktorom je cena. Keďže ja som ju dostala na meniny tak neviem za koľko ju mamina zohnala ale keďže ju kupovala v Rakúskej drogérke tak si myslím ,že do nejakých 20€. Na webe som ju našla za najlepšiu cenu TU !! stojí nejakých 23€ a na tento e-shop sa fakt dá spoľahnúť. Takže odporúčam. 5/5 
Všeobecný odkaz na značku : Parfémy Bruno Banani
Celkové hodnotenie : 5/5 
Ak sa neviete rozhodnúť ktorý parfém si kúpiť. Tak vám fakt radím tento. Myslím ,že sa bude páčiť každej vekovej kategórii. 







You Might Also Like

7 komentárov

  1. Ahoj, díky za koment na mém blogu. Určitě se můžeme navzájem sledovat. Sleduju tě přes GFC :-)

    http://www.changingroom.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujeem za tip vyskúšam :)

    http://julca-fashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá krásně, hodně lidí si ji chválí:)

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network