Swag .. :3

Ahojte kočky :) Haha už podľa názvu vidíte ,že to bude niečo netradičné :) A tak som sa rozhodla ukázať vám jeden super e-shop kde zoženiete...

Ahojte kočky :) Haha už podľa názvu vidíte ,že to bude niečo netradičné :) A tak som sa rozhodla ukázať vám jeden super e-shop kde zoženiete cool módne trendy a taktiež rôzne a tričká s po tlačami ako Miley Cyrus, Demi Lovato, Justin Bieber, Selena Gomez, 1D ... Tak a spolupráca s e-shopom? Kliknete objednáte a o 2 dni vyzdvihnete na pošte ! :) Určite ho odporúčam :) Link : http://www.swaggy-shop.eu/  


A inak ako ste sa dnes mali? Dnes je počasie v podobe "čerti sa ženia" keď som stála a čakala na autobus tak ma skoro odfúklo. Inak ďakujem za podporu v Biologickej olympiáde som skončila ako 3. !! ♥ Doteraz neverím :) Tak pekný zvyšok dňa .. 







You Might Also Like

1 komentárov

  1. Jéé, tak to gratuluju k umístění ;) Na eshop jsem se dívala a mají tam i celkem pěkné věci...i když u mě pořád vede Forever 21 a "kamenné" obchody :D

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network