London

Ahojte :) Dlho som rozmýšľala či tento článok rozdelím na tri časti alebo ho jednoducho pridám celý. Tak a nakoniec som sa rozhodla ,že bude...

Ahojte :) Dlho som rozmýšľala či tento článok rozdelím na tri časti alebo ho jednoducho pridám celý. Tak a nakoniec som sa rozhodla ,že bude len jeden ohľadom Londýna a potom pridám ešte vlog. Zajtra máme očap (branné) a v Piatok sa učíme už len 5 hodín. 9 dní do prázdnin ááá :3 

Dobre o Londýne .. Do Londýna sme išli 11.6 o 5 ráno sme nastupovali na autobus ešte sme vyzdvihli školy čo s nami išli BB a Piešťany. A potom hurá do Londýna. Na druhý deň ráno o 5 sme nastupovali na trajekt kde sme však ešte museli dokazovať svoju identitu (pasy). Haha najlepšie bolo ako mi tá pani ku ktorej som išla ja povedala Ohh and happy birthday. (Ps : áno 12.6. som mala národky). A okolo 9 ráno sme boli  v Londýne naša prehliadka sa začínala na Greenwichi, plavba po Temži, výhliadka na Big ben, London eye, Westminster Abbey, Parlament potom sme ešte išli na výhliadkovú jazdu Londýnskym okom. Na ubytovanie sme sa dostali okolo pol 9 večer. Ubytovanie bolo v štýle mobilhomov, kto nevie je to niečo podobné ako karavany bývali sme na nich 6. Mali sme obývačku kuchyňu, 3 izby, Kúpelku s wc a nezabudnime na našu terasu :D. Musím povedať ,že tam boli veľmi sprísnené podmienky nočného kľudu. Každú chvíľu chodili autá s nápisom Security a kontrolovali či niekto maloletý nieje sám vonka. Hore sme bývali do nejakej 2,3 rána presne to neviem. Niekedy sme trávili čas u deviatakov (škoda ,že na to aký sú super sme prišli až teraz) alebo deviataci u nás. A nezabudnime verziu zahrabané pod dekou a rozprávaní sa o pekných chalanoch. Ostatné dni sme ešte ponavštevovali : Britské múzeum, Múzeum voskových figurín, Národnú galériu, potom to námestie na T čo neviem ako sa volá a akurát sa tam konal Brazílsky deň, Národné múzeum a v posledný deň sme navštívili mestečko canterbury kde sme konečne navštívili vysnívaný Starburcks. O nákupoch na Oxford street (primark, forever 21) na nákupy sme mali 2 hodiny. Bolo to strašné keďže v primarku ste iba na kabínky a pokladňu čakali pol hodinu. O tom ,že veci boli po zemy úplný bordel vo veľkostiach a o tom ,že každé moje slovíčko bolo : "Sorry" už ani nejdem hovoriť. Keď som stadiaľ vyšla bola som úplne nadšená. Cestou naspäť trajektom mi bolo strašne zle. Neviem prečo ale proste úplne na vracanie krútila sa mi hlava a myslela som si ,že odpadnem. Ale inak výlet hodnotím na 1. Bolo výborne cesta autobusom bola super myslím si ,že tých 27 hodín sa dalo v pohode zvládnuť. A kto má možnosť určite sa chodte pozrieť. Myslím ,že vykecávania stačilo užite si fotky. 
















































































PS : Vôbec nejde o tých chalanov :D


















Rezňová mánia :3 Všade rezne rezne a rezne :D Mäso nechcem už ani vidieť


 Tu sme bývali :D PS : tá terasa čo som spomínala to sú tie schodíky :DD

Prepáčte za po prehadzovanie fotiek ale nedá sa mi to upraviť ! Dúfam ,že sa vám článok páčil teda fotky páčili :) Zatiaľ sa majte ♥




























































































































ä









You Might Also Like

8 komentárov

  1. Konečne maš fotku s Justinom :D videla si aj v tom muzeu 1D ? :D inak velmi pekne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jopaa :3 ale za fotku s 1D sa platí. :) btw. Tak isto sa platí aj za fotku s kráľovskou rodinou...

      Odstrániť
    2. za fotku s 1D ani ostatnými sa neplatí :) stačilo, aby si tým zamestnancom, čo fotili na zrkadlovky, dala svoj mobil a oni by ťa naň v pohode odfotili... zrkadlovky sú tam na to, že potom keď ťa na nich odfotia ti dajú papierik s kódom fotky, ktorú na nej odfotili a potom si ju môžeš ísť tam hneď vedľa (ale už samozrejme za peniaze) vytlačiť, alebo dať ju na pohárik, kľúčenku, atď. (píšem ako maďar, ale snáď si ma pochopila)

      Inak fotky pekné :)

      http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

      Odstrániť
    3. Aha tak toto som fakt nevedela :) Ďakujem za oboznámenie .. Len teraz ľutujem ,že som si nespravila fotku s kráľovskou rodinou no :)) a Ďakujem

      Odstrániť
  2. Vikiiiiii :DD ale čo dobré mám svaly !!! :3 ale itak ty zidanka !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :3 Najlepšie bolo :D a áno najlepšie svaly :) Snake snake :*

      Odstrániť
    2. Veľmi pekné fotky je vidno že si si to tam riadne užila! :))

      http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/?m=1

      Odstrániť
  3. Pěkné fotky z trajektu, to sluníčko tam.. :-)
    Do Madame Tussaud jsme měli jít taky, ale nakonec jsme šli do Warner Bros Studia. Mrzelo mě to, ale i ten HP byl skvělý. :-) Třeba příště!

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network