Trip Kremnica&Banská Štiavnica

Ahojte :) Včera sme so školou navštívili Kremnicu Banskú Štiavnicu a samozrejme Zvolenskú Európu :) Haul bude ale neviem kedy.. Počasie nám ...

Ahojte :) Včera sme so školou navštívili Kremnicu Banskú Štiavnicu a samozrejme Zvolenskú Európu :) Haul bude ale neviem kedy.. Počasie nám celkom vyšlo a ani som sa tak nenudila ako som si myslela predsa len keď ste niekde so správnymi ľuďmi nuda nie je. Takže sme ponavštevovali Kremnica: Kostol sv. Kataríny, múzeum Kremnické kde sme zišli do bane kde nám dovolili hľadať zlato aj keď dobre vedeli ,že tam žiadne nie je no :DD aspoň sme sa pofotili v tých ochranných prilbách. Oddýchli sme si na námestí a pohádzali peniažky do fontány tak som zvedavá či sa mi prianie splní no a potom sme sa presunuli do BS kde sme navštívili : expozíciu minerálov kde sme vlastne len stáli pri Kronike a zapisovali sa Tinťo si svoje meno napísal asi 10 krát takže budú mať určite radosť. No a potom sme sa presunuli na starý hrad kde sme dostali sprievodkyňu ktorú nebolo počuť :DD Takže nič no a potom sme sa presunuli do Európy navštívili obchody a Fresh bar kvôli ktorému sme skoro zmeškali náš autobus skoro nás tam nechali :/ :D Ale stihli sme to a dobre došli domov. Zajtra píšem písomky z Matiky Angliny a v Utorok už skúšky :/ Strašne sa mi to kopí takže majte sa :) 


You Might Also Like

5 komentárov

  1. Přejeme štěstí na písemky a sledujeme :)
    DAwardrobes

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky, verím, že si tie písomky dala na výborné. :)
    Vďaka za komentár.
    Fashion Happenss

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľa šťastia ;)
    Pozývam ťa do mojej giveaway
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem baby :) aj ja vás sledujem

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network