Čo je v mojej kabelke ?

Ahojte kočky. V dnešnom článku by som vám chcela ukázať čo ja nosím v kabelke. Takže sa pekne usadte a príjemné čítanie. Keďže nosievam vä...

Ahojte kočky. V dnešnom článku by som vám chcela ukázať čo ja nosím v kabelke. Takže sa pekne usadte a príjemné čítanie.

Keďže nosievam väčšinou kabelky cez plece a nie nejaké obrovské nepoprace sa mi tam toho tak veľa ako keby som si zobrala kabelku do ruky čo je približne päť krát väčšia. Ale tak či tak vám chcem ukázať čo v týchto mojich kabelkách nosím.



Peňaženka je základom všetkého. Čo môžte v tejto dobe robiť bez peňazí. Vezmime si to tak že skoro nič. Moja peňaženka je už trochu staršia takže by som si ju mala pripísať do Wishlistu

Kľúče. Ktoré väčšinou zabúdam a potom preskakujem plot ako sprostá.

Okuliare najmä teraz cez leto. Tieto sú z New Yorkeru. 

Balzamy na pery sú dôležité v každom ročnom období tento konkrétne je od Maybellinu Hydratačný Baby Lips. 


Garnier - na vlhčené obrúsky na tvár.


Krémy na ruky u mňa nemôžu chýbať keďže mám suché ruky. Tento je od Oriflame a má nádhernú vanilkovú vôňu ♥ 

Parfémy - Haha myslím ,že väčšina z nás cez leto bez antiperspirantov alebo parfumov nevínde ani z domu. The key - Justin Bieber

Zrkadielko - Oriflame

Kefa - Tangle Teezer

Kabelka - Darček k narodeninám

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Veľmi pekný článok. Páčia sa mi tie okuliare srdiečkového tvaru a ešte tá kefa :)
    Pozývam ťa na môj blog :)
    http://callmegiraffe.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :DDDDDDDDD preskakovať plot ťa učil Lukáš ? :D ....inak super článok :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to ma byť veci tak akurat nič na zvyš super:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Giveaway on my blog !!
    fashionblogbydoreen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network