Recenzia - The Key - Justin Bieber

Ahojte baby. Po dlhšom čase opäť recenzia. Tak sa pekne usadte a príjemné  čítanie. Popis :  V poradí tretia vôňa obľúbeného speváka...

Ahojte baby. Po dlhšom čase opäť recenzia. Tak sa pekne usadte a príjemné  čítanie.




Popis : 
V poradí tretia vôňa obľúbeného speváka Justina Biebera sa nazýva The Key! Oproti predchádzajúcim dvom vôňam je vraj vyzretejší. Táto sexy, energická vôňa je určená pre všetkých milovníkov jeho hudby, ale nielen pre nich! Vône sa ukrýva v bielom flakóne sa zlatým zámkom.

Justin Bieber The Key je v poradí tretia vôňa od známeho mladého speváka. Parfum The Key je údajne viac,, dospelý,, v porovnaní s jeho predošlými vôňami. Parfém je kvetinovo-ovocný. Je popisovaný ako energická a osviežujúca sexy vôňa. Je plná šťavnatého ovocia, ktorá sa v srdci mieša s kvetinovým buketom. Jej krémový základ sa kombinuje s exotickým drevom a vanilkou. Design flakónu je jednoduchý a elegantný. Čisto v bielej farbe zdobený zlatým zámkom. Vôňa Justin Bieber The Key bola zahájená v roku 2013.

Hlava: ovocné tóny 
Srdce: kvetinové tóny 
Základ: drevité tóny, pižmo, vanilka


Môj názor : Tretia voňavka slávneho speváka Justina Biebera s názvom The Key. Na vonok veľmi štýlový dizajn vhodný pre kategórie 13-20 rokov. Ale prejdime k jednotlivým kategóriám. 

Vzhľad - Už podľa názvu "THE KEY" je celý obal posypaný kľúčmi z jednej strany je tam iba jeden veľký kľúč a na ďalšej stránke je samotná fotka Justina ku kampani The Key. Voňavka má veľmi luxusný dizajn. Spojenie Bielej a zlatej farby tvorí luxusný novodobý dizajn parfému. Podľa názvu the key je na nej zavesený kľúčik (ktorý skončí na mojich kľúčoch).  5/5

Vôňa - Jedna z najdôležitejších informácii. A tak ako som si aj myslela keď som ju zbadala nesklamala. Cítite sa pri nej odvážnejšia a sebavedomejšia. Vône veľmi opisovať neviem, ale budem sa snažiť aspoň priblížiť k tomu ako vonia. Vôňa sa skladá z kvetov a ovocia. V niektorých chvíľach mi vonia ako krém. Vôňa je dosť silná a úžasná. 5/5*

Konzistencia - Konzistencia je pri parfémoch tiež veľmi dôležitá. Takže môžem povedať ,že úlohu spĺňa perfektne. Vydrží nejakých 5-6 hodín. Z čoho som fakt prekvapená ,ale čo sa dalo čakať od takej silnej vône. Výdrž zvláda na jednotku a ja jej môžem dať vďaka tomu jedno veľké +.  5/5+

Cena - A ďalším hlavným faktorom je cena. Keďže ja som si ju kúpila na trajekte v Anglicku za 23 libier približne 29€ tak som porovnávala ceny a zistila som ,že na Slovensku cez internet by ma vyšla o nejakých 5€ lacnejšie. Samozrejme ešte poštovné. Asi v najlepšej cene ju zoženiete TU !!
A ostatné voňavky od Justina TU!!

Názory na ňu : 
1. Super príjemná voňa. Dlho drží.Veď som si kúpila hneď 2 ks.
2. Môžem len odporúčať ďalej faktory ako vzhľad, vôňa cena sú fakt na jednotku! Nie som síce jeho fanúšička ,ale vône má super toto je už moja druhá od neho a môžem povedať ,že je tak isto skvelá ako Girlfriend. A kto váha či objednať alebo nie ! Radím vám do toho určite vás nesklame.
3. Tuto vůni jsem koupila své sestře, která miluje Justina. Musím přiznat, že kdybych nevěděla, že je to jeho vůně určitě bych si ji koupila také, protože je to druh vůně přesně pro mě(příjemně sladká).
4. je supr ;)

5. Určite odporúčam ďalej. 













You Might Also Like

2 komentárov

  1. Aj ja ju mam a je neskutočnaa ����
    A tak ako si aj ty mňa pozvala aj ja teba by som rada pozvala na moju Giweaway :) www.nicolchudziakova.blogspot.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten obal je celkom pekný :)

    Pozývam ťa na môj blog, kde sa práve koná Giveaway!
    http://its-only-about-you.blogspot.sk/2014/07/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network