Summer Wishlist + vyhodnotenie Giveaway

Ahojte :) Dnešní článok bude wishlist :) takže teda to čo som si pridala do zoznamu vecí ktoré si musím kúpiť. Tak sa poďme na to pozrieť  ...

Ahojte :) Dnešní článok bude wishlist :) takže teda to čo som si pridala do zoznamu vecí ktoré si musím kúpiť. Tak sa poďme na to pozrieť 

1. Balea - Depilačný krém - Čítala som o ňom veľa pozitívnych recenzií. Takže sa naň veľmi teším :) 

2. Maxi šaty - trendom na leto/Jeseň sú maxi šaty a maxi sukne :) Takže si ich do svojho šatníka musím zakúpiť aj ja 

3. Hviezdy nám nepriali - Táto kniha určite vyhráva letnú hitparádu a tak teda si ju musím prečítať ! 

4. Balea -  Ide o osviežujúcu vodu v spreji od značky Balea. Dá sa povedať že táto voda je môj must have na celé leto a hlavne keď sú vonku extrémne horúčavy.

5. Žabky - keďže moje staré sú už dosť zničené :) 

A tramtadadááá

Dnes 1.8.2014 zakončujem prvú Giveaway na blogu a víťazom je ... ! 



 Komentár s číslom 5 ! 


Sama som nemohla uveriť ,že si to vyhrala práve ty ! :D Ale gratulujem ! 

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ta knížka Hvězdy nám nepřály mě taky láká :) a výherkyni giveaway gratuluji!
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gratulujeem :)
    Pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kniha je super :) uričtě doporučuju !

    gethealthyandfitwithus.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Baleaaa,nejlepší! :-)
    http://beautyane.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network