A aký je môj Vianočný wishlist ?

1. Atopická pokožka je môj zdedený problém a Bioderma už dávno prišla s produktami na atopickú pokožku takže Milý Ježiško toto potrebujem...


1. Atopická pokožka je môj zdedený problém a Bioderma už dávno prišla s produktami na atopickú pokožku takže Milý Ježiško toto potrebujem :) 
2. Yankee Candle - ani to nebudem komentovať proste ma strašne láka vyskúšať ich a každý kto ma pozná tak vie že ja a sviečky true love :) 
3. Kulma na vlasy od značky Remington → počúvam samé chváli tak som zvedavá 
4. Oblečenie 
5. Notebook je jedna z vecí ktorú súrne potrebujem pretože za chvíľu stredná a môj starý sa mi pokazil takže asi darček ktorý najviac potrebujem :) 
6. Laky a kozmetika → Laky od Ciaté + kozmetika 
7. Keratín → Kozmetika Brazil Keratin | Brazil Keratin je luxusná vlasová kozmetika, výnimočná vysokým podielom keratínu vo všetkých svojich výrobkoch. Značka Brazil Keratin využíva mimoriadnych regeneračných a ošetrujúcich vlastností brazílskeho keratínu, ktorý je tiež jedinečný obsahom veľkého množstva živín a vitamínov. Prípravky Brazil Keratin vrátia vlasom zdravie, hebkosť, lesk a silu. 

A aký je váš zoznam pre Ježiška ? 

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Po kouknutí na tvůj wishlist mi taky na mém přibylo pár dárečků :D
    Kulmu potřebuji jak sůl, ale přijde mi, že mi vlny nedrží od žádné :-/
    Pokud bys chtěla vyhrát nějaký dáreček ode mě, i když na tvém wishlistu není, tak koukni na mou giveaway ;)
    Vánoční giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tuto Biodermu na atomickou pokožku také potřebuji :)
    pěkný wishlist, at ti to všechno ježíšek přinese :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přípravky na vlasy a kosmetiku mám na svém wishlistu taky:)) Tyto dárky mě potěší vždycky nejvíc:)


    ...//Big Christmas Giveaway - Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. NO ja moc nemám zoznam na vianoce :) Ale tak potešil by ma ntb :) :P

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nějaké svíčky nebo alespoň vosky od YC si také přeji. :) Jenže vůbec nevím, kdo mi je koupí, protože mě samotné se do toho nechce. :D Ty ceny mi přijdou na "obyčejné svíčky" přehnané. :)
    Janie Reinde

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkný wishlist :) Já jsem letos Ježíškovi nepsala, nechávám to na něm
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jo, tá s tým úplne súhlasím, ale viete ako, proste to nie vždy ide dať všetko dokopy a občas je niekedy potrebné to oblečenie alebo tak zaobstarať i napríklad v akci , ak nie je zbyt :D Ale tak čo ja tu budem poučovať a učiť starého orla lietať ... Majte sa pekne a prajem pekný zvyšok piatku.

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network