What makes me happy?

Život nie je plný ružových vecí a okamihov, preto si tie pekné, ružové nadovšetko vážim, poviete si ,že som moc mladá na to aby som niečomu ...

Život nie je plný ružových vecí a okamihov, preto si tie pekné, ružové nadovšetko vážim, poviete si ,že som moc mladá na to aby som niečomu ako nespravodlivosť alebo faloš chápala, ale poviem vám ,že s takýmito vecami sa v dnešnom svete stretáva každý, preto si čoraz viac vážim úplné maličkosti a užívam si pocit, kedy mám na hlave "ružové okuliare" aj keď viem ,že ten stav nebude trvať naveky, ale užívam si prítomnosť.

c
Hrozne veľa vecí ma štve a hnevá, najhoršie je ,že s nimi ani nič nemôžem urobiť, pokúsiť sa zmeniť ich, jednoducho to musím len prežiť, a pri takýchto chvíľach mi dosť pomáha citát, ktorý som si hľadala nedávno, keď som sa necítila až tak dobre : "Nič nie je také zlé aby sa na tom nedalo zasmiať." A postupom času zisťujem, že to je naozaj tak,  nič nie je také vážne alebo také hrozné, aby sme to nedokázali zvládnuť.

1. Písanie blogu
To je vec, ktorá ma nesmierne baví a nikdy by som sa nechcela vzdať písania, nikdy, je to vec ktorá ma naplňuje, robí mi radosť, je to moja srdcovka a teším sa na to, ako sa raz budem na blog vracať a čítať si moje staré články, svoje staré myšlienky, dodávať si odvahu a sebaistotu tým, čo vyšlo tak strašne dávno, ale stále to bude moje staré ja.
2. Priatelia
Je obrovitánsky rozdiel medzi kamarátmi&priateľmi, ja tých ozajstných priateľov mám, síce je ich málo, ale vážim si ich nadovšetko.
3. Pečenie/Varenie
V poslednom čase sa viem najlepšie odreagovať pri varení alebo pečení, milujem to, ak by ste na blogu chceli nejaké recepty tak mi určite napíšte dole do komentáru, ja vám s radosťou vyhoviem, pretože je to oblasť, ktorá ma dosť baví!
4. Maličkosti
Či už nejaké drobné komplimenty, slniečko ktoré ma ráno zobudí, západ slnka, dlhé prechádzky s Tarou, dobrá známka, dobrý obed (alebo keď si ráno pozriem na jedálnom lístku ,že na obed máme kašu  dukátové buchtičky), keď ma ráno zobudí pekná pesnička, keď sneží, keď prší, keď je zamračené, jednoducho som osoba, ktorá sa vie tešiť z maličkostí! 
5. Fotografovanie
Bez ktorého si už neviem vôbec neviem predstaviť život, presne ako bez blogovania, to sú veci, ktoré milujem a robím ich skoro dennodenne. 
6. Vianočný čas
Ak ma poznáte, určite viete, že Vianoce sú mojim najobľúbenejším sviatkom, nie kvôli darčekom, ale kvôli rodine, dobrému jedlu, snehu, pohode a vianočným rozprávkam. 
7. Cestovanie
Milujem spoznávanie nových miest alebo navštevovanie tých starých, tú voľnosť, ktorú pri cestovaní prežívam. A tiež snívam o tom, že precestujem celý svet krížom, krážom. 
8. Čítanie
Pretože kniha ma vždy prenesie do nejakého zázračného sveta, ktorého súčasťou zrazu som!

You Might Also Like

5 komentárov

  1. máte peknu kuchyňu!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek! :)
    Beauty by K. - momentálně je na blogu soutěž!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau! Skvelý článok. Mali by sme si užívať aj tie maličkosti, ktoré nás tešia ♥
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný článek :))
    Líbí se mi to jak si k tomu vzdycky přidala svoje vlastní fotky,nebo aspoň některé,nevím jak ty ostatní😁
    Jinak si jdu přečíst další články,sice jsou ve slovenstine a ja jsem češka,ale ja slovenstinu zboznuju:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. teraz v poslednej dobe sa mi odohralo v živote trochu viac vecí a začínam si uvedomovať,že si treba vážiť všetko.To keď sa ráno zobudíte a svieti slnko,ten kúsok chleba ktorý máte k raňajkám,zvieratá pretože to ako a k nim ľudia v dnešnej dobe správajú je otrasné...A žije sa mi tak lepšie.Mám lepšiu náladu.Vo veľa veciach ktoré si hore vypísala sa zhodneme :) pekný článok.
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť

All rights reserved. Používa službu Blogger.

Social Network